söndag 30 september 2007

Lykta & spegel

Nu har vi fått upp den nya spegeln. Hallen börjar snart vara klar,men det fattas lister ännu
ovanpå panelen. Sakta men säkert börjar vi se resultat. :-)
Hittade denna i lördags i Haparanda på Gränsboden.

Med samma när jag såg den så var jag såld.Måste bara köpa den.

Men jag skulle gärna vilja 2 stycken,men dom hade tyvärr inte. :-(

Så är det någon som läser detta och vet var jag skall hitta en likadan,

så snälla skriv och berätta. Den är av märket SIA.





4 kommentarer:

Ulrika sa...

Stiligt!!!

Ska hålla ögonen öppna om jag skulle se en sån...

Camilla sa...

Snyggt!! Fiiint! Man ser vem du fått inspiration av ;-) Läckert!

Maya sa...

Tycker om den lyktan. Jag fick catch my breath alltså det ser så annorlunda ut....ja det får mig att tänka på en cappuccino liksom. Spegeln är så du.Den e ståtlig!

Hem och Lycka sa...

jättefin men har tyvärr inte sett någon, skulle jag finna den så säger jag självklart till! kram