söndag 9 december 2007

Vem är ni som läser..

Ja som rubriken lyder. Vem är ni som läser min blogg?? Skulle vara kul om ni lämnade en kommentar. :-) Inget måste,men man är ju lite nyfiken. :-)



Längesen jag skrev nåt nytt inlägg,men det har varit fullt upp här. Pysslar för fullt och så har vår lilla sötis fyllt 2 år.Så tårta har man fått i sig så det räcker för en bra tid framöver. :-)



Och i lördags var gubben och jag på julklapps uppköp till Kokkola. Så nu får nog julen komma.



Lägger in en bild på lillans tårta. :-) Tack alla ni som förgyllde hennes dag.

9 kommentarer:

Sussie sa...

MUMS! Vilken fin tårta. Ha en fin dag.

Ulrika sa...

Här e en som läser:) Men det visste du nog redan!! Mums va gott det ser ut:P

Susanna sa...

Hepps. Jag läser! :-D Och god var tårtan!

Michaela Eriksson sa...

Jag är en läsare! Tårtan var smaskens! Kalaset var lajbans! Och tösen en humoristisk, kvick, söt liten prick!

alegni sa...

hej! jag läser också o har hittat hit via lenas pysselgrop :)
h. ingela

Lenas pysselgrop sa...

Och jag läser!

Nilla sa...

Jag läser också =) Vilken fin tårta!

ängeln i vitt sa...

Det är klart att jag läser. Tårtan se smaskig ut. Tavlan är ju hur fin som helst. Länkar dig om det är ok?


Kram

Carina

Sussie sa...

En riktigt God Jul till dig.